utorak, 16. veljače 2021.

Zobeni keksi

 


Kad čujem- Zobeni keksi, nešto i nemam dojam nekih lijepih, fotogeničnih, instagramičnih i ukusnih keksa... a još kad čujem da su i veganski i bez jaja - već sam na pola puta da odustanem od njih... a vi?

A onda sunce zasjaje, sjetim se da će kratki rukavi jako brzo- da ne spominjem kupaće i more.. pa mi keksi odmah postanu privlačniji... Da se razumijemo- ako bilo kojih keksića, pa i ovih, pojedete 10 kom od jednom- neće vam to što su zdravi pomoći da bolje izgledate na plaži, ali ako ih imate doma u trenutcima kad vam baš fali mali slatki zalogaj uz kavu- onda ih možete bez trunke grižnje savjesti pojesti jednog ili dva. 

Ponudite ih i djeci... mojima su se jako svidjeli! 


cca 25- 28 keksića 
(ovisno kolike ih veličine radite)

suhi sastojci
100 g sitnijih zobenih pahuljica
55 g zobenog brašna*
35 g šećera kokosovog cvijeta
40 g kokos mrvica**
prstohvat soli
korica 1 limuna

mokri sastojci
85 g kokosovog uja
40 g kokosovog maslaca
40 g meda

Sve suhe sastojke promiješajte.
Mokre sastojke zagrijavajte na laganoj vatri tek toliko da se kokosovo ulje i maslac otope i povežu s medom.
Sjedinite mokre i suhe sastojke, dobro žlicom izmješajte da se sjedine.
Peć zagrijete na 200 °C

Na limove stavite pek papir i na njega  u hrpicama rasporedite smjesu. Malo će vam se smjesa činiti sipkom i kao da je nepovezana, ali takva treba biti. Navlažite ruke (ili žlicu) i svaku hrpicu oblikujte u krug, prikupite mrvice sa strana i malo spljoštite sredinu.

Ostavite među keksićima razmak od barem 2 cm jer će se prilikom pečenja malkice raširiti . Pecite ih cca 7 min odnosno dok im rubovi ne krenu lagano tamniti (pečenje može trajati i nešto dulje ili kraće- sve ovisi o vašoj pećnici).

Ostavite ih da se hlade na limu na kojem su se pekli, jer će biti jako mekani. Kad se prohlade, odignite ih špatulom , stavite na rešetku i pustite da se do kraja ohlade, tek tada ih možete spremiti u kutiju.

Koliko dugo mogu trajati... ne znam.. brzo se pojedu!

* zobeno brašno su zapravo zobene pahuljice usitnjene do razine brašna- ako imate mlinac za kavu- slobodno pahuljice sameljite u njemu
** kokos mrvice- nisu kokos brašno već onaj najobičniji kokos kojeg koristite npr za čupavce i ima ga u svakoj trgovini






P.S. ... jedna zanimljivost... Imam na blogu već jedan recept za kekse sa zobenim pahuljicama, ali sam-  zaboravila kako sam vam ga prezentirala (meni su moji recepti u bilježnici bez slika ).. i danas kad sam krenula tipkati ovaj recept- rekoh aj da povirim taj raniji na blogu- i gle čuda!! I tamo sam ih fotkala sa okvirom za slike!!! 🤣🤣🤣 Zovite me #kreativna ili #mastovita !!! 🤣🤣🤣
Hehe.. ti prijašnji zobeni su ok za one koji se ne brinu za neke viškove... nama ostalima, zabranjen pristup ako išta mislimo napraviti po pitanju tih viškova! 


Nema komentara :

Objavi komentar