utorak, 27. veljače 2018.

Alphabet Cake (ili - budimo u trendu!)



Alphabet Cake- torta koja trenutno " iskače iz svake paštete" ako iole pratite slatko na netu! Pa budimo u trendu!
U nastavku vam donosim moj doživljaj te torte i moju izvedbu, a vama na volju- koju varijantu želite vi isprobati.

Znači, radi se o tortama s (najčešće) dvije tanke kore, pečene u obliku željenog slova ili broja i
kreme- bilo vanilija,  mascarpone ili pak čokoladne. Torte su dekorirane cvijećem, svježim voćem, pokojim macaronsom ili kakvom čokoladicom, puslicama, kokicama, šarenim mrvicama  i sl. Ništa pretjerano ili previše  već taman da torta dobije onu notu živosti i elegancije i da bude drugačija.

Realno rečeno, te torte nisu ništa što nismo do sad jeli-  samo što  ih nismo pravili u tom obliku. Nema tu ni novih krema niti novih kora/biskvita, a kamoli novih slastičarskih tehnika- i tu opet dolazimo na ono- jednostavne stvari uz pomoć malo mašte- mogu biti izuzetne!
S obzirom da su ljudi vizualni tipovi, ono što je oku primamljivo- ima veće šanse biti i nepcu primamljivo- a ovakve torte uistinu jesu oku primamljive! (većini)
A tek koliko su fotogenične!!! tz, tz, tz... mogla bih je slikavati pola dana! 😊😊😊
...
Što se tiče pojave ovakvih torti- koliko je meni poznato , taj novi trend torti je pokrenula Adi Klinghofer  mlada cura iz Izraela koja osim njih radi i druge izvrsne stvari! Možete ju pratiti na instagramu ili fb stranici ili na njenom youtube kanalu .








Ja sam čekala neku priliku da i sama isprobam ovakvu tortu- i dočekala je u vidu City Food Festivala održanog od 23. do 25. 02. 2018 u City Centru One u Splitu. Ovim putem zahvaljujem najprije organizatorima, dragoj Dorotei i cijeloj njenoj ekipi! Odlično ste sve to posložili i izorganizirali! Čast mi je opet surađivati sa vama! ❤

Ove dvije slike su preuzete sa fb City Centra One iz albuma City Food Festival 


 I posebno i veliko  Hvala i svima vama koji ste bili na mojoj radionici- bilo mi je izuzetno drago vidjeti vas! Obećala sam da će recept moje verzije biti na blogu- pa evo, tu je zbog vas!

Prije samog recepta- još samo par riječi zašto sam radila baš ovu kombinaciju kora i kreme.

U mojoj verziji- koristila sam kore a la medena pita. Zašto njih... najprije zato što sam željela da mi kore budu tanke, čvrste i "živih" rubova (da se ne mrve), a onda i zato što volim medene kore, volim njihov okus i miris, a  volim i kako omekšaju u dodiru s kremom i kako se s kremom stope (poznajem ih- što je sigurno- sigurno je 😉)
Za kremu - nisam išla na varijantu samo mascarponea već sam napravila baznu slastičarsku kremu i obogatila je mascarponeom i tučenim slatkim vrhnjem da dobijem finu, pahuljastu kremu koja će se dobro slagati sa ovakvim korama i sa voćem (i svim ostalim na torti).

Sastojci:

Najprije pripremite željeni oblik slova. Možete ga napraviti od kakvog kartona ili običnog papira za printanje. Ja sam trebala slovo F i napravila sam ga visine A4 papira i širine dolje 7,5 cm a gore cca 18 cm. Ova kraća crtica po sredini je bila duljine 5 cm i širine 6 cm.

Kore
(iz navedene količine dobit ćete 4 oblikovana slova/brojke + ostatke od kojih možete ispeći dodatne ukrasne keksiće za tortu)

1 jaje srednje veličine
115 g šećera
prstohvat soli
55 g meda
55 g masti (ili 60 g maslaca)
25 g mlijeka
330 g glatkog brašna
1 kavena žličica praška za pecivo

Jaje, šećer, sol, med, mast i mlijeko pomiješajte zajedno i stavite nad vodenu kupelj da se zagrijava dok se šećer ne rastopi. Pomiješajte brašno sa praškom ta pecivo i sa prethodnom smjesom umijesite tijesto. Trebali bi dobiti tijesto koje se ne lijepi za ruke, ali - s obzirom na veličinu jajeta- možda ćete trebati ili još malo brašna ili žličicu tople vode. Dobit ćete nešto više od 600 g tijesta. Razdijelite tijesto na dva dijela jednaka dijela. Ako imate silikonske podloge, lagano ih pobrašnite i preko prozirne folije- valjajte tijesto odmah na njima. Ako nemate - valjajte ili na pek papiru ili na radnoj podlozi samo pazite da vam se tijesto ne zalijepi za podlogu. Brašnite tek toliko da se ne lijepi- nemojte pretjerivati s brašnom.
Ukoliko valjate tijesto na radnoj površini- prebacite ga na pek papir prije nego izrežete slovo.

Prislonite željeno slovo na tijesto (preko prozirne folije) i rezačem za pizzu prođite uz rubove vašeg slova. Nastojte slovo rasporediti tako da vam na jedan lim stanu dva slova okrenuta obrnuto jedno prema drugom. Uklonite prozirnu foliju i odignite (maknite) višak tijesta.

Ako vam treba još slova (brojki) isto napravite i sa drugim tijestom. Ukoliko vam ne treba- od ostatka tijesta ispecite medenjake.

Kore (slova) pecite na temperaturi 160 °C (opcija ventilator) 8- 10 min (ovisno o vašoj peći).
Vruće ih stavite na ravnu površinu na pek papir i poklopite drugim pek papirom i pritisnite nečim ravnim (ja imam dvije daske baš za ovakvo držanje kore ravnima)
Kore možete napraviti i par dana unaprijed ali ih uvijek čuvajte na ravnom i pritisnute ravnim da se nebi iskrivile.

Krema
(količina je za tortu veličine 1 slova od 2 kore)

3 žumanjka
0,5 l mlijeka
120 g šećera
30 g glatkog brašna
30 g škrobnog brašna (gustina)
45 g maslaca sobne temperature
pola štapića vanilije

125 g mascarponea
200 g vrhnja za šlag

Zagrijavajte mlijeko sa vanilijom (sastružite prethodno sjemenke vanilije u mlijeko) da bude jako vruće. Ne treba zakuhati.
Pjenasto izmiješajte žumanjke sa šećerom. Dodajte im brašno i škrobno brašno.
Dodajte im polovicu vrućeg mlijeka (prethodno izvadite mahunu vanilije iz njega) neprestano miješajući. Na ovaj način temperiramo žumanjke.
Nakon što smo izmješali mlijeko i žumanjke da budu bez grudica, vraćamo smjesu u preostalo vruće mlijeko, i dalje miješajući. Sve vraćamo na vatru i zagrijavamo dok se krema ne zgusne i dok ne kuha cca 2-3 minute. Skinite s vatre i dodajte maslac u vruću kremu. Vrelu kremu prebacimo u drugu posudu i prekrijemo prozirnom folijom tik uz površinu kreme. Ostavimo da se ohladi na sobnu temperturu.

U ohlađenu kremu umiješamo mascarpone (mikserom) i tučeno vrhnje za šlag (špatulom).
Napunimo dresir vrećicu (na koju smo stavili nastavak sa okruglim vrhom promjera 1 cm) i stavljamo kremu u malim tuljcima na prvu koru. (pogledajte kako to Adi radi na njenom youtube kanalu)
Poklopite kremu drugom korom i rasporedite ostatak kreme jednako kao i na prvu koru.

Dekorirajte tortu cvijećem, puslicama, macaronsima, voćem.

Ako ste u mogućnosti- pripremite kore i kremu unaprijed i kore filujte par sati (3-4 sata) prije rezanja. Tortu dekorirajte još kasnije da vam se puslice i macaronsi ne krenu otapati. Ako trebate tortu odmah rezati- kore prethodno premažite mlijekom.

Ovdje bih napomenula još jedino da pazite kojim i kakvim cvijećem dekorirate tortu. Imajte na umu da ima cvijeća koje jako lijepo izgeda ali nije jestivo ili je čak i otrovno!
Druga stavka na koju vam skrećem pozornost je ta da izbjegavate cvijeće iz cvjećarnica- to cvijeće je tretirano raznim pesticidima koji nisu preporučljivi za ljudsku prehranu.
Popis jestivog i nejestivog cvijeća možete naći ovdje- pa povirite!


104 komentara :

  1. Julija, hvala ti na ovom receptu! Planiram ovu tortu napraviti - sebi ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala Ana! Mislim da je ta verzija- sebi je napraviti- zapravi najboljs ideja! I ja cu je sebi! (Brzo mi je ridjendan!)
      Pozz Ana i cekam slike!

      Izbriši
  2. Konačno recept, bolje mi zvuči ova kora nego za kekse. Probam uskoro mada se bojim da nebi kore pucale

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neće kore pucati- kad su hladne- dovoljno su čvrste za prenijeti ako ste na pucanje pri prenašanju mislili. I hvala!

      Izbriši
    2. Draga julija i meni je isto rodjendan sad ubrzo i hocu da napravim tortu u obliku slova j al nikako ne znam napraviti skicu slova

      Izbriši
    3. Draga julija i meni je isto rodjendan sad ubrzo i hocu da napravim tortu u obliku slova j al nikako ne znam napraviti skicu slova

      Izbriši
  3. Nego kako napravite ovu podlogu za tortu, to je neki karton deblji ili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo na slici je drvena daska presvučena papirom i poslije celofanom-zgodna je za baš velike i teške torte ili ovako- po potrebi .

      Izbriši
    2. Julija Vi ste genij, hvala

      Izbriši
    3. hehehe daleko od genija al svejedno hvala!!

      Izbriši
  4. A gdje vi nabavite cvijece za dekoraciju i kako znate koje se smije koristiti, a koje ne?Hvala na receptu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu se listići mente, za ostalo se i ja pitam

      Izbriši
    2. E baš mi je drago da pitate za cvijeće- znači da ste pročitali cijeli tekst! Imate na stranici Alternativa za vas- popis jestivog i nejestivog cvijeća http://alternativa-za-vas.com/index.php/clanak/article/jestivo-cvijece a ja koristim cvijeće sa svog balkona- trenutno mi cvatu karanfili pa sam njih koristila za ovu tortu. U nezagađenoj prirodi sam ubrala divlje ljubičice i ušećerila ih pa su se i one našle na torti!
      I uistinu vam puno hvala na čitanju!!

      Izbriši
    3. super, jel imate neki recept za ušećereno cvjeće?

      Izbriši
    4. Imam- skroz jednostavan- viljuškom izmutite bjelanjak da se ne povlači, pa tanjim kistom premažete latice cvijeća i onda ih pospete sa svih strana kristal šećerom. Pripazite jedino na taj šećer- nekad je krupniji a nekad sitniji- ovaj sitniji trebate.
      Puno pozdrava!

      Izbriši
  5. Odlična stranica i Vi ste super. Evo jedna ideja za idući blog: gdje nabavljate svu opremu i materijale za slastičarstvo, boje koje koristite, budući u hrvatskoj nema ništa izbora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepša!! A morati ću jedan post o svemu tome jer uistinu dobivam puno ovakvih upita poput vašeg! Bit će! Hvala!!

      Izbriši
  6. Ovo je divota! Puno hvala za recept! Treba napraviti 70 do nedelje - koristit cu tvoj recept za kore! Nije mi se svidjalo tjesto za obicne kekse (baksuz koji jesam - pukle bi sa 4 strana)
    Hvala! ������

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago! Nadam se da će biti sličica! Puno hvala na čitanju i javljanju!

      Izbriši
  7. bok, imam neki krugli ravni tip, piše 15milimetara, oće mi on biti dobar za ovako oblikovati kremu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pardon, tek sad vidim da je taj moj u biti malo veći od Vašeg, ma biće ok

      Izbriši
    2. bit će ok, samo vodite računa koliko vam onda tuljaka kreme stane po širini, da nemate previše prazne kore sa strana. Lijep pozdrav!Hvala na komentaru!

      Izbriši
  8. Napisala sam komentar i nekud je nestao!
    Nisu li kore malo prežilave ako se sastavlja 3-4 sata prije serviranja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekad komentari odu u spam- i ne znam zbog čega,ispravim to kad primjetim. Ove kore brzo upijaju vlagu tako da će omekšati do serviranja ako ih radite sa kremom kakvu sam i ja koristila.
      Hvala vam na javljanju.

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru! Planiram uskoro raditi pa cu bas po vasem receptu 👌🏼

      Izbriši
    3. Hvala Vama! Ako još šta treba- slobodno pitajte!

      Izbriši
  9. Pozdrav Julija!
    "Vrhnje za šlag" -pod tim se podrazumijeva mliječno vrhnje ili?

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelijepa tortica, spremam se napraviti mom dječaku za roćkas u obliku slova M, pa samo da provjerim: ako sam dobro pročitala količina sastojaka za kore je za 4 slova, a kreme za dva sloja između tih slova odnosno duplo manje? zašto? I još pitanje koliko debelo tijesto treba razvaljati? nisam baš vična s prhkim tijestima... i ako bi radila tri sloja tijesta i onda tri sloja kreme koju količinu uzeti?

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav Dani! Da količina tijesta je za 4 kore za manje slovo kao što je slovo F, slovo M će Vam taman izaći 3 lijepe kore ako ćete slagati u 3 sloja. Što se tiče kreme stavila sam količinu za jedno slovo da ljudi znaju koliko će kreme trebati- nekomu treba samo jedno slovo a od ostatka tijesta će možda napraviti medene kekse. Debljina tijesta za kore je cca 3 mm.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ok, sve jasno! Onda cu ja od ove kolicine napraviti tri kore i kremu poduplati i trebalo bi biti dovoljno! Jedino jos pitanjce za kore: napisali ste da se kore mogu napraviti i par dana ranije sto bi mi jako pasalo i da ih treba samo potovariti. Da li ih treba umotati u strech foliju ili u nesto drugo ili gole ostaviti? Unaprijed hvala na odgovorima��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi jE drago da je sve razumljivo! Kore zamotajte u prozirnu foliju i držite ih i na ravnom i pritisnute ravnim da se ne dogodi da povuku vlagu iz zraka i iskrive se. I svakako ih međusobno razdijelite pek papirom . Kremu vam je dosta da je povećate za pola smjese jer čete je imati dovoljno.
      Lijep pozdrav!

      Izbriši
  13. OK hvala. Kremu sam mislila poduplati jer je slovo M ipak dosta veće od F pa da slučajno ne bi falilo... ali ako Vi kažete da bude dosta, tko sam ja da filozofiram:) puno hvala na savjetima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je kreme preteklo da sam mogla s njom slovo E nafilovati :) ali zapravo sve ovisi koliko veliko i siroko slovo napravite :) pa ako mislite da bi moglo nedostajati kreme s obzirom da cete filovati 3 sloja onda poduplajte 😊:)
      (Ovisi i koliko ce biti visoki tuljci naspricane kreme- tesko je to tocno sve izracunati kod ovakvih torti)
      :) :)

      Izbriši
  14. Pozdrav, oće li smetati ako je biljno vrhnje,bili onda krema pretvrda bila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biljno vrhnje je samo po sebi slatko i tvrće strukture, nemojte ga pretući.

      Izbriši
  15. Bolju tortu nisam odavno jela. Recept mi je u startu morisao na dobro, mada priznajem da sam bila malo skeptična šta se kora tiče a na kraju mi se baš dobro tjesto valjalo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ste zadovoljni i da ste se javili! Veliko hvala vama na povjerenju u moje recepte i na praćenju bloga!!

      Izbriši
  16. Radila sam tortu, slavljenik je bio oduševljen izgledom, ali i okusom. Hvala na super receptu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno, puno hvala!!! Baš mi je jako drago! Hvala vam na povjerenju u recept i na javljanju!!

      Izbriši
  17. Samo da javim da je torta bila pun pogodak iako sam se ipak prošvercala s kupovnim korama... na kraju sam napravila s 4 kore i duplu smjesu kreme i ukrasila cvijećem, jagodama i kikićima, pez bombonima i tim dječjim foricama jer je bio dječji rodendan... svi su bili oduševljeni izgledom (što sam i očekivala), ali još više okusom jer je kremica prepreprefina, iako ću slijedeći put staviti na duplu količinu kreme 2-3 dl vrhnja za šlag na kraju, mislim da je to sasvim dovoljno. Svaka čast za kremicu, a kore ću prvom prilikom probat. Imam samo još jedno pitanjce: budući da se ovo pokazalo super, planiram uskoro raditi čoko varijantu s čoko korama, a kremu bih ovu nekako uglavila jer je prefina, samo ne znam jel da amo dodam 100 g tamne čokse ili je to previše jer ne bih htjela da bude pretamna, ali da opet ima malo čoko okusa? ili imate neki drugi prijedlog? uglavnom puno hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Samo jedna opaska: u opisu niste naveli kuda i kada umiješati maslac, pa dodajte u opis. ja dodala u vruću kremu prije stavljanja na hlađenje i bilo je ok iako vjerujem da treba kao ići u ohlađenu zajedno sa sirom i vrhnjem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I zrebalo je u vruću! Bravo i hvala na napomeni, ispravka je unešena u recept!
      Đto se tče čoko kora- ja dodajem kakao u kore, ne čokoladu i budu mi taman.
      Puno Vam hvala na javljanju Dani i drago mi je da vam se krema svidjela! Veliki Vam pozdrav!!

      Izbriši
  19. Odlično izgledaju! Super recept! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Da li moze nesto umesto mascarpone sira ili bez njega? Hvala unapred :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može. dodaje malo više tučenog slatkog vrhnja.

      Izbriši
  21. Mislila sam na cokoladnu varijantu kremice - u nju sam mislila dodati 100 g tamne cokolade, a u kore i ja stavljam kakao da budu tamne��

    OdgovoriIzbriši
  22. Lijep pozdrav..
    Ispekla sam kore..no meni su pretvrde kada su se ohladile..da li je to ok..tj .hoce li se opustiti kasnije kada se krema stavi? Ili sam ih prepekla?�� ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne brinite, omeksat ce od kreme. I trebaju biti tvrde da ih mozete prenijeti. Ako su vam uhvatile samo malo boje po rubovima- nisu prepecene

      Izbriši
  23. Oki..hvala na odgovoru..javim vam konačan rezultat :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Kore su se opustile..i torta je bila savrsena i dobila je sve pohvale..hvala na divnom receptu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno vam hvala na javljanju i na povjerenju u recrpt!!

      Izbriši
  25. Torta je fenomenalna. Radila sam je u obliku broja 60. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  26. Pozdrav, moze li se krema napraviti navecer, te je drzati u hladnjaku i sutra ujutro posloziti tortu?lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moze ali tad ndk bude bez mascarponea i slaga - jer ce vam se ljepse spricati kad je koristite sa tek umjesanim mascarponeom i dlagom.
      Ali ako je to problem- bit ce ok i da je cijelu odmah sastavite (kremu)

      Izbriši
  27. Pozdrav !
    Ovo je predivno ! Moze li mozda ići biskvit umjesto kora ?
    Hvala unaprijed na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav! Znam da neki rade i sa biskvitima- ja ne- pa vam ne mogu odgovoriti kakva je u toj varijanti 😊
      Puno vam hvala!!! :)

      Izbriši
  28. Pozdrav! Moze li pomoc oko ovih 25g mlijeka sto ide u koru, da li je to 250 ml?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav! To je 25 g mlijeka- stavite posudu na vagu i izvagajte mlijeko- to je 2-3 zlice mlijeka :)

      Izbriši
  29. Torta slovo je jako dugo aktuelna ,pa je kao takva u mojoj kući,postala predmet rođendanske želje.Tragajući za receptom pronašla sam Vas na Instagramu,gledajući sva divna slova i brojke koje ste napravili ...Od svih silnih videa i recepata odlučih se za Vaš jer je napisan sa toliko biranih riječi,sa tako detaljnim uputama i sa željom da baš svakom ko se odluči praviti, torta uspije do savršenstva.To je tako divno i velikodušno od Vas <3 ,a hvala zvuči tako malo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne znam sta reci osim jedno veliko HVALA!!!! <3
      Hvala vam na ovako lijepim rijecima, one su mi poticaj da i dalje pisem, da i dalje isprobavam recepte i djelim sa svima vama koji ih citate i koji mi vjerujete! Vase rijeci su mi vjetar u jedra u momentu kad se zapitam ima li smisla ulagati svoje vrijeme (kojeg nemam), trud, volju i ljubav u ovaj blog .. (jer npr neki dtugi uzimaju moje recepte i slike bez pitanja i prisvajaju ih pod svoje- a to nije fer..) ...ali kad dobijem ovakvo sta- znam da ima smisla!
      Hvala, uistinu hvala Vama! <3

      Izbriši
  30. Pozdrav,

    torta izgleda predivno. Mozete li mi samo reci koliko komada izadje iz ovakve jedne torte? Odnosno za koliko je osoba?
    Hvala puno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav! Ovisno o slovu/brojci- moze vam biti cca 12-15 porcija iz jedne ovakve torte 😊

      Izbriši
  31. Pozdrav, moze li ekstrakt vanilije i u kojoj kolicini (pretrazili svaki ducan i nigdje nismo nasli mahunu vanilije 😣)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moze naravno, jedna kavena zlicica ce biti ok. Hvala!!

      Izbriši
  32. Odličan recept! Sve jako lijepo i precizno objašnjeno! Od kako sam je prvi put pravila za Majčin dan redovito je sastavni dio svih slavlja. Svaki put pobere lovorike. Još malo i recept ću naučiti napamet! �� Kapa do poda!

    OdgovoriIzbriši
  33. Pozdrav :)
    Za coko varijantu ove divne torte, koliko bi kakaa trebala u kore dodati? Oduzimam li onda od kolicine brasna? A u kremu, 100g otopljene cokolade dovoljno? Hvala

    OdgovoriIzbriši
  34. Recept je divan i već sam radila srce mojoj djevojčici za rođendan... Sutra se spremam raditi za jedno krštenje u nedjelju. Zanima me hoće li se kore previše omekšati ako tortu složim već u subotu navečer. Cvijeće i ukrase bi stavila u nedjelju prije nego je odnesem... Hvala od srca na ovom i ostalim receptima!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da mozete! Tako i ja radim! Hvala vam na javljanju i na ovako lijepim rijecima!! Puno vam pozdrava!!

      Izbriši
    2. Imam neku gresku na bloggeru pa preko mobitela nece da mi se logira u profil- pozdrav vsm! Julija :)

      Izbriši
  35. Ja imam jedno pitanje, radila bih za krštenje nećaku, pa me zanima ak stavim u kremu plavu boju, dali će ispasti plavo, ili će dobiti drugačiju boju, pošto je krema žućkasta??? Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će vam promijeniti boju i da nećete dobiti željenu nijansu. Mozda da je radije ukrasite plavim detaljima- bombončićima, puslicama, macaronsima i sl

      Izbriši
  36. Vidim da ste bili napisali da mislite da se krema neće lijepo obojat ako se boja sa plavom bojom, ja bi radila rozu kremu, pa ne znam hoće li mi to uspjet sa ovom kremom... vidim na facebooku da ste radili ljubičastu kremu, što mislite kako bi roza uspjela? Ili možda napravit neku drugu kremu... Lijep pozdrav, zahvaljujem na receptu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ljubičasta krema je napravljena sa pireom od borovnica
      osobno sam , u principu, protivnik bojanja hrane umjetnim bojama, ali za bojanje nekim prirodnim sam uvijek. Možda bi prah cikle lijepo obojao kremu?

      Izbriši
  37. Hvala na receptu torta je odlicna sve sam radila po uputama i prezadovoljna sam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno vam hvala na javljenim dojmovima! Sretna sam što ste zadovoljni receptom i napravljenom tortom!!

      Izbriši
  38. Pozz..moze par ideja kako iskoristiti taj ostatak za keksice..i da li je ok napraviti kore i kad se ohlade staviti kremu dan prije posluzivanja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem da su torta i keksići već odavno pojedeni! Ispričavam se što nisam ranije odgovorila- imam problema sa odgovaranjem preko mobitela, a dok upalim laptop zna proći vremena!
      Ako želite, pošaljite fotografije vaše torte! Hvala na praćenju bloga!

      Izbriši
  39. Recept vam je zbilja extra i hvala na ovako detaljnom uputstvu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Vama na čitanju i pračenju bloga i na javljanju!!

      Izbriši
  40. Pozdrav, htjela bi napraviti 3 kore jer mi je dosta tijesta ostalo, radim br.1 i zanima me kolicina za kremu za 3 kore? Hvala puno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tri kore napravite 1,5 dozu kreme i budite pažljivi pri slaganju kora da vam najdonja krema ne iscuri pod pritiskom gornjih dvaju slojeva.

      Izbriši
    2. upravo sam krenula sa odgovaranjem svima 😊😊

      Izbriši
  41. Odgovori
    1. preko mobitela mi ne daje opciju odgovaranje na komentare ispod postova (ne znam zašto) a dok se domognem laptopa onda najčešće smetnem da trebam odgovoriti ljudima ... žao mi je što je tako, ali jednostavno pored 2 posla, kuće i obitelji ne stižem odvojiti dovoljno vremena za blog koliko bih zapravo htjella.

      Veliki pozdrav!

      Izbriši
  42. Pozdrav, moze li se torta vecer prije nafilati? Hoce li previse omeksati?

    OdgovoriIzbriši
  43. Pozdrav,spremam se raditi dvije ovakve torte,slovo F i slovo P,medjutim ja moram te torte poslati u cetvrtak na trajekt a torte su za subotu,za vjencanje.Zanima me oce li biti ikakvih problema?I mogu li vec danas(subota)napraviti kore jer sam u stisci s vremenom?Hvala Vam!!Prepresavrsene su Vam torte!!!Obozavam citati Vas blog,samo tako nastavite!!!❤

    OdgovoriIzbriši
  44. Pozdrav! Najprije hvala na ovako lijepim rijecima! :)))
    Ne bih preporucila da torta ceka od cetvrtka do subote- kore ce se previse razmeksati i krema moze uhvatiti koricu.. radije neku drugu tortu napravite koja nece biti ovako osjetljiva.. inace kore mozete ispeci i nekoliko dana unaprijed. Samo ih cuvajte na ravnom i suhom i stavite preko pek papira i neki ravni uteg preko njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od srca Vam hvala na brzom odgovoru!!Samo tako nastavite,svaka cast!!🍰
      Pozdrav iz Kaštela,
      Ljupka

      Izbriši
  45. Molim vas,da li se moze preko zaledjene torte ukrasene slagom preliti staklena glazura?Ili koja mora biti podloga za staklenu glazuru?Hvala!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kako ste mislili- ukrasene slagom??.. da bi staklena glazura bila glatka i površina ispid nje mora biti glatka. Mirror glazura se prelijeva najcesce preko zaleđenih mousse torti iz silikonskih kalupa.

      Izbriši
  46. pozz, da li će mi od te količina tijesta biti dovoljno za broj 30? shvatila sam da kremu trebam uduplat, i da je tijesto dovoljno za 4 slova/brojke, ali me malo strah kad 600gr tijesta podijelim na 4 dijela da će mi biti 200gr tijesta za jedno slovo dimenzije a4 papira?

    OdgovoriIzbriši
  47. Pozdrav, mozete li mi reci koliko moram dodati kakaa u kore ako zelim da budu smede? I moram li onda oduzeti nesto brasna? Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  48. Predivan recept. Toliko puta sam je vec pravila. Svi su na pocetku skepticni, da tako prelipa torta moze biti i ukusna, dok ne probaju. Hvala

    OdgovoriIzbriši
  49. Dobro vece planiram raditi po vasem recptu a treba da uradim ime Ema pa me zanima da li da kore radim 2 puta ili 3 puta isto tako i fil?Hvala

    OdgovoriIzbriši