srijeda, 14. kolovoza 2019.

Sladoled. Bez grižnje savjesti.

Kad je vruće- a i kad nije toliko vruće, uvijek  rado viđen u našem domu. Do sad sam radila neke varijante čokoladnog sladoleda, sladoleda od borovnica, semifreddo i sorbet - ali uvijek rado iskemijam i neku novu kombinaciju . Tako je i sad bilo.

Na instagramu sam pitala koji idući recept da vam pripremim i jedan od odgovora je bio- sladoled, voćni! Ko naručeno! Baš sam razmišljala o tome!

Nemam aparat za sladoled, nekako mi je to uvijek bila- a) skupa investicija - nerviraju me oni gdje moraš najprije zamrznuti posudu i b) nemam baš prostora u kuhinji za još jedan aparat (mada ako se nađe neki sponzor, lako ću ja napraviti mjesto!)

Na žalost, bez aparata za sladoled koji bi stalno miješao sladoled, teško da ćete moći napraviti sladoled koji je stalno kremast kad ga izvadite iz zamrzivača - i taj dan i sutradan. Tako i ovaj. Kremast je taj dan, a ako vam ga preteče za sutradan- stavite ga u kalupe i napravite sladoled na štapiću. 

Ili ga sutradan ostavite da stoji na sobnoj temperaturi pola sata i izmiksajte ručnim mikserom... bit će opet kremast i moći ćete ga opet kuglati!

Jesam li vam rekla da je ovaj sladoled i bez šećera??? Bez grižnje savjesti??

Recept

1 srednje veliki zreli ananas (450 g očišćenog)
1 limenka kokosovog mlijeka 400 ml (trebate ulje i vrhnje iz nje)
5-6 suhih datulja
1-2  žlice meda
1 zreli avokado
sok limete ili limuna

Ananas očistite i narežite na kockice. Zamrznite ga cca 2 sata.
Limenku kokosovog mlijeka držite na sobnoj temperaturi, pažljivo ju otvorite i pokupite iz nje ulje i vrhnje. Vodu iz nje, za ovaj recept nećete trebati.
Avokado odvojite od kore i košpice, narežite ga na kocke.
Datulje potopite 15 min u toplu vodu. Ako su sa košpicama- odvojite ih.

U blender stavite kokosovo vrhnje i ulje, avokado, med i datulje. Uključite ga da sve izblenda u finu smjesu. Smjesi dodajte zamrznuti ananas i opet sve izblendajte u finu glatku smjesu.

Probajte smjesu i po želji dodajte sok limete- mi doma volimo da je kiselkasto.

Dobivenu smjesu pretresite u širu pliću posudu i stavite na još cca sat vremena u zamrzivač. Vadite kugle žlicom za sladoled i lijepo se i zasladite i rashladite bez grižnje savjesti!

I mi smo!... i opet ćemo sutra!

Nema komentara :

Objavi komentar