ponedjeljak, 5. listopada 2015.

Choc O`luV


Čokolada i ljubav- često nerazdvojan pojam- barem ako mene pitate.
Volim slatko (ma znam da se čudite tomu hehehehe) ali od sveg slatkog- čokolada mi je bila, jest i vjerojatno će i ostati uvijek na prvom mjestu!
I onda se dogodi da u novostima fb ugledate nagradnu igru ... i to ne bilo kakvu!! Nagradnu igru u kojoj je glavna nagrada sve ono što volite- i čokolada i silikonski kalup i obruč za tart!!!

I naravno da igrate tu nagradnu igru!! Tko ne igra- nikad ništa ni ne  dobije!
 I držite poskrivećki fige- za malo sreće ;)
 ....
I tako- da ne duljim- sutradan vam poštar pozvoni na vrata i donese slatki paket- a vi sretni k`o malo dijete kad dobije veeeeelikuuuu čokoladu! :)))

Hvala Gourmandise!!!

A tko je Gourmandise?

Gourmandise je nova firma na našem tržištu koja nudi baš ono što vam treba:

- visokokvalitetne sastojke, alate i opremu za slastičarstvo - za profesionalce i amatere;
- isprobane recepte, korisne informacije i savjete;
profesionalnost, visoku kvalitetu, osobni pristup i edukaciju.

Da biste bili u tijeku sa najnovijim proizvodima, receptima i događanjima koje nudi Gourmandise- preporučam da lajkate i pratite fb stranicu Gourmandise . Npr- koliko vidim- baš su danas objavili da imaju i novu nagradnu igru- a uskoro imaju i zanimljive tečajeve- da je Zagreb bliže Splitu- svakako bih otišla na neki!

Da ne duljim previše- povirite u Gourmandise web shop- sigurna sam da ćete pronaći baš ono što dugo tražite- ja jesam ;)

Već sam u posjedu bademovog brašna kupljenog kod njih- i macaronsi su već napravljeni- i pojedeni!! - a na "wish" listi su mi Silpat podloga za Macaronse ; aroma cvijeta naranče i brener :)

Baš me zanima što ste vi izdvojili za sebe?

Desert koji slijedi je napravljen u jako praktičnim silikonskim kalupima i sa DGF royal mliječnom couverture čokoladom- moja preporuka za oboje!

(pssst...nemojte ukućanima dati da probaju čokoladu .....postoji opasnost da će nestati...ne ukućani- već čokolada!!)


Sastojci za 10 kom (veličina pojedinog kalupa 87 X 48 mm)

žele od malina

250 g malina
70 g vode
350g šećera

7 g mljevene želatine
2 jušne žlice hladne vode

Otopite želatinu u hladnoj vodi.
Skuhajte maline, propasirajte ih kroz cijedilo da dobijete pire. Ja sam od ove količine malina i vode dobila 200 g čistog pirea.
Pireu dodajte šećer i zakuhajte ga. Sklonite ga sa vatre i dodajte mu nabubrenu želatinu. Pomiješajte da se želatina rastopi i ostavite sa strane da se hladi.

Mousse

5 žumanjaka
45 g šećera
200 g slatkog vrhnja
8 g želatine u prahu
3 jušne žlice hladne vode
200 g slatkog vrhnja
200 g mliječne kuvertura čokolade

Otopite čokoladu na pari. Otopite želatinu u hladnoj vodi.
Stavite zagrijati 200 g slatkog vrhnja skoro do vrenja.
U posebnoj zdjeli koja može na vatru- tucite žumanjke sa šećerom dok ne posvijetle.
Lagano nalijevajte vruće slatko vrhnje- miješajte pjenjačom dok se krema ne ujednači i vratite sve na vatru. Neprestano miješajte. Ne smije uskuhati!!
Idealno bi bilo zagrijavati do 82°C- ali ako imate termometar- zagrijavajte do 80°C jer je zdjela vruća pa će ona sama dignuti temperaturu kreme i kad već skinete kremu sa vatre.
Ukoliko nemate termometar- krema je gotova kad se počme lagano zgušnjavati.

Dodajte kremi otopljenu želatinu- izmješajte da nema grudica. Procijedite.
Sada kremi primješajte i otopljenu čokoladu. Ostavite sa strane da se malo ohladi.
Stucite slatko vrhnje u šlag i umiješajte ga pažljivo u kremu.

Kalupe napunite do 2/3 visine kremom- poravnajte! Ostavite nešto kreme da vam bude za staviti preko malina!
Stavite kalupe s kremom u zamrzivač da se krema stegne.
Preko stegnute kreme izlijte po 2 -3 žlice pirea od malina- opet vratite u zamrzivač da se pire želira.

Preko stegnutog pirea stavite ostatak kreme- poravnajte i vratite u zamrzivač. Ostavite da se zamrzne do kraja.

Način br 2 za maline:
- pripremljeni pire (sa želatinom) - izlijte na tepsiju ili neku manju pravokutnu posudu koju ste prethodno obložili prozirnom folijom. (neka folija bude skroz ravna!)
Zamrznite. Zamrznuti žele režite na pravokutnike malo manje nego što je kalup. Stavite po jedan pravokutnik malina na sredinu svakog kalupa- preko stegnute kreme- preko toga stavite ostatak kreme i sve vratite u zamrzivač

Mirror glaze:

10 g želatine
5-6 jušnih žlica hladne vode
120 g slatkog vrhnja
120 g šećera
40 g kakaa


Otopite želatinu u hladnoj vodi. Slatko vrhnje, kakao i šećer zagrijavajte do vrenja (i dok se šećer ne otopi). Skinite sve s vatre i dodajte želatinu da se otopi. Procijedite smjesu da ne bude mrvica. Ostavite kratko sa strane da se malo ohladi.

Izvadite zamrznutu kremu iz kalupa- poslažite ju na rešetku. Ispod rešetke stavite tepsiju da možete prikupiti višak mirror glaze-a.

Prelijte svaku kocku kreme glazurom. Vjerujem da ćete to urednije napraviti nego ja :))) (meni je ovo tek treći put da ovako cijelu tortu/ kocku kolača- prelijevam- i nikako da to uredno odradim!...al vježba čini majstora- zar ne :)))  )

Ukoliko vam bude nedostajalo preljeva- skupite ovaj što se ocijedio ispod - zagrijte ga lagano i procijedite i opet njime zalijte one kocke koje niste.

Ostavite da se glazura stegne- brzo se steže!

Kocke stavite - onako na rešetci u hladnjak.
Pripremite podlogu.

150 g keksa McVitis
120 g mliječne čokolade

Čokoladu otopite na pari, kekse sameljite. Pomiješajte i utisnite cca 2 jušne žlice smjese u dno kalupa (one iste iz kojih ste izvadili zamrznutu kremu).
Poravnajte i stavite 10ak minuta u led da se stegne.

Ohlađene podloge izvadite iz kalupa. Pomoću viljuške na svaku podlogu smjestite glaziranu kremu. (ne brinite se- još uvijek je dovoljno čvrsta! ... i da- ne dirajte glazuru prstima- ostat će vam otisci po njoj!) Ostavite par sati u hladnjaku i zasladite se!

Po želji- dekorirajte malinama, metvicom, čokoladom...


Za one koji nisu (još) nabavili kalupe:
- Nisam isprobala- no ukoliko želite ovaj desert raditi kao tortu- mislim da će ukupna mjera odgovarati kalupu promjera 24- 26 cm.


32 komentara :

  1. Ajme.....izgleda predobro!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala najljepša!! Drago mi je da vam se sviđa!! :)))

      Izbriši
  2. Volim kombinaxiju malina cokolade i volim i ovu sjajnu glazuru, recept nisam jos procitala nadam se da pise kako se pravi. Pogledacu opet!

    OdgovoriIzbriši
  3. jel ta glazura onaj mirror glaze sto pisete ili nisam dobro shvatila? čudno, mislila sam da bi bilo samo cokolada i pavlaka i jos nesto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlprije puno hvala KuvaricaGR na citanju! :)))
      I da- ovaj preljev preko je Mirror glaze i on se radi (u kucnoj varijanti) sa zelatinom i kakakom i ostalim u receptu ( a inace ga se u profi slasticarstvu nabavljaj kao gotovi preljev) :)

      Izbriši
    2. U redu, hvala! Zanimljivo, probaću jednom... uh izvini ne razumeme dobro šta mi pišeš tamo na kraju... u profi slasticarstvu nabavljaj kao gotovi preljev).. da li možda misliš da to postoje i instantno_?

      Izbriši
    3. Da u profi slasticarstvu postoje vec gotovi preljevi mirror glaze i to u razlicitim bojama i okusima- pakirani su u kanticama i u zelatinpznom su stanju. Za preljevanje torti/ kolaca se iz kante izvadi potrebna kolicina- lagano se zagrije dok se ne rastopi i time se prelijevaju torte/ kola i

      Izbriši
    4. Mm, lijepo! Nema kod nas takvih glazura sjajnih, samo ima frosting za kolače, ili bar ja nisam još našla... nadam se da na slikama je pravljeno od tebe tak oda znamo da ispadne tako lijepo i ušpesno! Hvala! :)

      Izbriši
    5. Hehe ne kupujem ni ja gotovu glazuru- sve sto vidis kod mene je iz domace tj kucne radinosti :)
      Hvala ti na citanju!! :*

      Izbriši
    6. Draga julija izvini ali mislim da je deset grama zelatine previse jer stavimo dva grama za stotinu ml tecnosti.

      Izbriši
    7. Da previse je da se radi o kremi- ali ovdje se radi o preljevu koji je max debljine 2 mm na kolacu/torti i treba biti cvrst i suh na dodir :) ispobaj pa javi

      Izbriši
    8. Rekla bih da se bojim da trosim sastojke kao cokolada ili vrhnja uzalud i da mi ne uspe ali nisu velike kolicine, htela bih probati. Mislim da kad bih radila ovo sa manje vrhnjahttp://kuvaricagr.blogspot.gr/2015/02/karidopita-sa-cokoladom-kolac-sa.html
      Ili onaj prelivhttp://kuvaricagr.blogspot.gr/2015/07/panakota-neskafe-prelivena-cokoladnom.html
      Bilo bi isto lepo kao preliv ili stoji lepo ali ono drugo ne bi bilo sjajno! Voli kad vidim sjajne torte u poslasticarnici i na slikama u pinterestu! Mislila sam da poslasticar koristi glikozu ili ulje... Imas lepe idejice za torte.

      Izbriši
    9. Pogledala sam ove tvoje- to su skroz druge stvari i skroz drugi efekt. Probaj jednom prilikom tortu preliti mirror glazeom- vidjet ces razliku- mirror se u momentu stegne na dobro ohladjenoj torti. :)

      Izbriši
    10. Hvala! Ma i moji prelivi stoje ali nisu debele. Vazi probacu nekad, hvala ti na ideji i pomoc, korisno je kad znamo nesto novo. Laku noc iz Grcke!
      P.s. cestitam sto si tako mlada i imas deca.:-)

      Izbriši
    11. Puno hvala!!! Pozdrav!! :) :) :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. U apsolutno ne-kreativnoj :) :) :) diplomirani ekonomist al nezaposlena vec neko vrijeme

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru. Sada mi još više neke stvari nisu jasne, al dobro.
      Što se tiče pitanja u postu, što smo si mi izabrali u tom nekom shopu: Ništa, obični smrtnici poput mene ne kupuje na takvim mjestima niti kupuje takve stvari. Zato me i zanimalo u kojoj branši ti radiš da ti nije problem pljunuti npr. 216 kn za kilu brašna od badema. Dok sam to čitala nisam mogla doći k sebi, još gledam, jel ja dobro vidim, jel to piše da 10 kila brašna košta 216 kn, al ne, to je stvarno jedna kila. Za usporedbu: nesposobni ljudi poput mene koji se ne znaju obogatiti, paze da za cijeli tjedan potroše manje od 200 kn na osnovni špeceraj. Nisi ti meni dužna nikakva objašnjenja, što sad, nismo svi jednako sposobni, ne znamo se bogati udati, nismo rođeni u bogatim obiteljima itd. Vidim da je taj neki shop sad hit,znači ima se novaca (dok sma ja bila nezaposlena nisam imala ni za režije, ni za kilu bijelog, pšeničnog brašna, al ja sam očito nesposobna). I sad kad sam zaposlena, imam takvu plaću da mi nije ni na kraj pameti da dam 216 kn za kilu brašna, pitam se čemu sam uopće krvarila i ubijala se studirajući, i trpjela kojekakva poniženja kad je meni nakon sve te muke s mojom plaćom nezamislivo da kupujem to brašno, al dobro.
      Uopće nisma gledala kolika je cijena malina u prahu, al pretpostavljam da bih pala u nesvijest da ju vidim, jer meni su i svježe maline nevjerojatno skupe.
      Vidim da hrpetine ljudi prate blog recepte, lajkaju… očito svi imaju novaca i kupuju sve te skupe sastojke i isprobavaju tvoj skupe recepte.
      Ovu kreativnost što spominješ u komentaru nisam uopće shvatila, ja te nisam pitala je li tvoja branša kreativna i ne vidim ni zašto bih te to pitala (zbog recepta?, ne znam možda te drugi smatraju kreativnom, al ja sam po internetu vidjela na stotine recepata na tu foru i uopće ne vidim po čemu je ovaj tvoj drugačiji od drugih ili kreativan). Jedino što sam kod tvojih recepata primijetila je da upotrebljavaš papreno skupe sastojke, ak je skupo = kreativno, onda da, onda si definitivno kreativna.

      Izbriši
  5. Sviđa mi se recept. Logičan je i sigurna sam da bi mi dobro ispao, obzirom da imam dosta iskustva s navedenim sastojcima. Gotovi primjerci kolača izgledaju savršeno.

    Ponekad radim ovakve estetski zahtjevne "kerifeke". Doduše rijetko, jer malo ljudi zna cijeniti vrijeme i znanje uloženo u ovakvu prezentaciju. Većini je dovoljna kvaliteta i okus, a još ako je lijepo izrezano i ukrašeno, tim bolje.

    Kvalitetni sastojci imaju svoju cijenu. Nikad ne koristim margarin, umjetno vrhnje, gotove ili polugotove pripravke. Kupujem 72% čokoladu, mahune vanilije i prirodno slatko vrhnje. Ako uložim par sati u neki kolač (a radna sam žena, svaki trenutak je važan), onda želim znati što jedemo ja, moja obitelj i prijatelji.

    Bademovo brašno po 216 kn definitivno je skupo, ali kila badema je najmanje 100-120 kn, treba ih pofuriti, oguliti, osušiti, samljeti. Svatko ima pravo izbora.
    Ja se čudim ljudima koji kupuju kojekakve gotove ražnjiće, filete, grah u konzervi itd. Nekome očito nije problem platiti duplo za pileći file koji je izrezan na male komadiće, posut upitnom kemijom i nataknut na drveni štapić.

    Maline možda jesu skupe ako ih kupujete u malim kutijicama. Ja ih imam u vrtu, rastu i rađaju kao lude, ništa im ne treba. Poberem dva puta godišnje, smrznem u kanticama i imam do iduće sezone. Ili napravim džem. Radim i džem od izabele i jabuka, u jesen voća ima na bacanje, samo se treba sagnuti. To je izgleda mnogima teško.

    Zašto sve ovo pišem? Ne čitam vijesti jer me rastužuje nezadovoljstvo, agresivnost, nasilje i crnjaci. Čitam recepte jer su pozitivni, slatki i puni ljubavi. I stoga mi je žao kad naiđem na ovakve komentare.
    Valpurga je apsolutno u pravu i razumijem njezin stav. Pitam se samo kako joj se dalo napisati ovoliki tekst na kulinarskom blogu kako bi izrazila svoje nezadovoljstvo situacijom na koju nitko od nas, uključujući i autoricu bloga, nema utjecaja. Možemo se svi skupa zajedno tješiti i podržavati, ali nema smisla osuđivati nekoga samo zato što voli fino jesti.

    Ako u receptima i ima nešto skrivenog marketinga, pa što!? Odluka je uvijek naša. Ja sam lonac od 8 litara za razne namjene platila 500 i imati ću ga do kraja života.

    Lijepo vas sve pozdravljam i želim nam svima puno više ljubavi i mira, a što manje nezadovoljstva, nestašice i tužnih stvari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepša na javljanju i hvala na divnim riječima! <3
      Sve ste rekli svojim komentarom (apsolutno se slažem s Vama) i jako mi je drago da ste se javili (ipak netko i čita!! ) :))) <3 <3 <3 <3 <3

      Izbriši
  6. Julija, itekako se cita-prati tvoj blog
    ponesto i isprobava. Ne znam kome smeta
    tvoja kreativnost i dobrota da svoje recepte
    i iskustva poelis.
    Veliki pozdrav i podrska!
    Borica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Borice- puno ti hvala!!! <3 <3 <3 Ima svakakvih ljudi na ovom svijetu pa i takvih koji imaju primjedbe na blogove koje ih nitko ne tjera da ih čitaju i/ili prate :)

      Izbriši