srijeda, 7. kolovoza 2019.

Čupava Šljivopita

Nedavno sam listala ig i naišla na jednu sliku sa fb u kojoj pišem kako je u niti 24 sata recept vidjelo preko 10000 ljudi... ne znam kad ću opet imati takve slike..takve brojke...

 Vidim ja- redovito posjećujete blog, samo ja nisam redovita u objavama recepata... a onda kad uhvatim vremena-ne mogu naći papir na koji sam zapisala recept- pa se iznerviram... a vi ostanete bez recepta.

Zato- evo danas sam ispekla ovu Šljivopitu, a papir sa mjerama mi je još uvijek pri ruci... pa evo i recepta!
A recept ne može jednostavniji!

Tijesto
135 g glatkog brašna
mala žličica praška za pecivo
120 g kristal šećera
115 g mekog maslaca
2 jaja

Sve stavite u mikser i mijesite nastavkom za prhka tijesta- dok se sve ne sjedini i ujednači.

Istresite u okrugli kalup promjera 24 cm ili četvrtasti- kao ja i onako, u grubo, poravnajte žlicom. Na dno kalupa stavite pek papir- bit će vam poslije lakše.

20ak šljiva (može i koja više- ovisi kolike su) očistite od košpica i svaku polovinu šljive razrežite na polovine ili trećine (opet ovisi o veličini) . Poslažite šljive po prvom tijestu i malo ih utisnite u tijesto.

Čupavi posip
130 g glatkog brašna
100 g smeđeg šećera (može i običnog)
pola žličice cimeta
115 g maslaca
40 g zobenih pahuljica (ali bit će ok i ako ih i ne stavite)

Sve skupa pomiješajte mikserom ili ručno da dobijete mrvice. Mrvice rasporedite po šljivama. Kolač stavite u prethodno zagrijanu peć na 175°C 40-45 min - ovisno o peći.

Pečen kolač ostavite da se ohladi 10ak minuta pa ga odvojite od kalupa i ostavite da se ohladi na sobnu temperaturu. poslužite ga samog ili s kuglom sladoleda.

Uživajte!

P.S. Isti kolač možete napraviti i sa marelicama, breskvama, malinama, kupinama, borovnicama i sl- samo ovo vodenastije voće prije posipanja po tijestu pomiješajte sa malo gustina.



1 komentar :

  1. Evo upravo u pecnici, cekam da vidim rezultat. Je moguce da ima neka greska u mjerama za tijesto? Ja sam morala stavit skoro duplo brasna da uopce pocinje licit na tijesto, inace je bila samo ljigava hrpa masla i secera. S vise brasna je ok.

    OdgovoriIzbriši