četvrtak, 24. studenoga 2016.

Tjedan dobre hrane u Splitu; suradnja sa Juicy sokovima i Torta od maka, limuna i šumskog voća i još neke druge lipe stvari.. ne nužno sve ovim redoslijedom...




Već jako dugo na blogu nisam napisala ni jedan post... i dobila sam uistinu mnogo vaših upita- gdje sam i zašto nema novih recepata?...I hvala vam što u ovim bespućima interneta ima vas koji mislite na mene iako se nikada vidjeli ni čuli nismo! <3


Dakle... svi vi koji imate Facebook ili Instagram ste sigurno primjetili nove oznake na mojim slikama/objavama #zrnosoli ... da- radim i već neko vrijeme me možete naći u splitskom restoranu Zrno Soli u ACI marini- na samom kraju Zapadne obale; tamo odakle vam se pruža najlipši pogled na Split- nevažno - bili u restoranu na doručku, ručku ili večeri..ili došli na kavu i kolač!

A kako je biti slastičar u jednom elitnom restoranu?... mislim da je to tema za neki drugi - zasebni post.... dok ga ne natipkam- samo ću reći: pssst!!! - ja vam tamo ništa ne radim.. :))))) .... tj igram se cijelo vrijeme! :)))  (mog dragog poslodavca i vlasnika restorana g. Ivu Vrdoljaka-  ću lijepo zamoliti da ne čita baš svako slovo ovog posta, a kamoli da vjeruje svemu napisanom! :)

Da se vratim temi...
TDH..ili Tjedan Dobre Hrane... do sada sam bila samo promatrač i konzument TDH - obišla bih događanja, isprobala nove proizvode, otišla na ručak/večeru u neki restoran u sklopu TDH... od ove godine- bila sam i aktivni sudionik TDH - i to na dvije fronte!

Prva TDH fronta je bila suradnja sa Juicy sokovima.
Najprije vam moram priznati da ja i nisam baš od javnih nastupa- nekako mi je draže biti u gledalištu- lijepo se zavališ u stolicu i gledaš - divota!

No, zar nešto ne propuštaš... možda?...

I tako - usprkos svim obvezama koje sam imala u restoranu; a vjerujte mi da sam ih imala jer je moj restoran Zrno Soli također bio u TDH (on je druga fronta - TDH !)- prihvatila sam suradnju sa Juicy sokovima. Prihvatila sam je jer i inače pijem Juicy, jer su na tržište stavili novi sok 100% bobice (i jer mi se taj sok jako sviđa) i jer sam mogla po slobodnoj volji složiti desert koji bi se lijepo sljubio sa tim sokom.
A što znam o Juicy sokovima?

Znam da sok 100% super bobice sadrži čak 5 vrsta bobičastog voća: jagode, maline, višnje, crni ribiz i crno grožđe!

Znam da u njemu ima vitamina C - što je važno u ovo zimsko vrijeme (bez obzira bila južina ili bura); da je idealan u bilo koje doba dana; da je za litru ovog soka potrebno 1,3 kg voća; znam da se za izradu soka koriste najkvalitetniji prirodni sastojci.
Juicy 100% super bobice je sok sa  visokim postotkom voća uz dodatak vitamina, bez dodanog šećera i drugih aditiva- definitivno- moj izbor.


A moj izbor deserta uz ovaj sok je :

TORTA OD MAKA I LIMUNA SA KREMOM OD ŠUMSKOG VOĆA
Sastojci za tortu promjera 22 cm
Podloga:
100 g maslaca sobne temperature
100 g glatkog brašna
Prstohvat soli
1 jušna žlica šećera u prahu
Korica 1 limuna
2 žumanjka
25 g kiselog vrhnja

Nadjev:
100 g mljevenog maka
120 ml mlijeka
25 g maslaca
75 g šećera
10 g škrobnog brašna
Sok pola limuna
Pola mahune vanilije
2 bjelanjka
Prstohvat soli
 2-3 žlice marmelade od marelica

Krema:
220 g šumskog voća
100 g šećera
8 g želatine
32 g vode
200 g slatkog vrhnja

Postupak pripreme:
Prvo kuhamo kremu. Na vatri zagrijte mlijeko sa šećerom i sjemenkama iz pola mahune vanilije. Kad uzavre, sklonite s vatre i dodajte mak. Promiješajte. Ostavite smjesu da se prohladi.
Pripremite podlogu torte tako da najprije miksate maslac sa šećerom, potom dodajte žumanjke i koricu limuna i na kraju brašno. Smjesu žlicom utisnite u kalup i poravnajte. Premažite marmeladom od marelica.
Stucite bjelanjke sa soli u snijeg . Dodajte tučene bjelanjke i škrobno brašno u smjesu maka i mlijeka i sve izlijte preko podloge.

Pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 180°C – 20 minuta.
Pečenu tortu ostavite da se ohladi.
Pripremite kremu od šumskog voća.
Prokuhajte šumsko voće sa šećerom i malo vode. Sve usitnite štapnim mikserom i procijedite kroz gusto sito da odstranite sjemenke. Dobivene smjese treba biti 200 g (po potrebi dolijte vode do navedene količine)
Stavite želatinu u hladnu vodu da nabubri.
Dobiveni sok od šumskog voća opet zakuhajte; sklonite s vatre i umiješajte želatinu. Ostavite da se ohladi i krene želirati.

Stucite slatko vrhnje u  šlag te ga umiješajte u žele od voća.
Dekorirajte tortu i ostavite da se sve još malo ohladi.

Zašto ova torta?

Zato što mislim da je mak pomalo zaboravljen u novijim desertima i zato što izvrsno paše sa bobicama!

A dojmovi?

Ljudi moji, ma bilo je super!!
Najprje čitava ekipa iz Juicy sokova tj firme Šareni artikl je fenomenalna; ljudi su srdačni, dragi, susretljivi, mladi i vrhunski rade svoj posao! Bravo!
Drugo- voditeljica Iva Šulentić je famozna (kako bi splićani rekli!)- cura je opuštena, duhovita i zna svoj posao.
Treće.... ma ja sam vam zabušavala... tko je još vidio raditi dok se drugi zabavljaju??? :)))) A kako sam zabušavala?... dovela sam svoju kćer Anu za ispomoć za pultom...i zapravo je ona skoro pa sve odradila :)))) i- iako ona misli da je ja nikada ne hvalim (i vjerojatno neće pročitati ovaj post...bar ne do kraja ;)  pa će i dalje ostati u istom uvjerenju)- moram vam reći da se izvrsno snašla u svemu-  baš sam ponosna na nju!...

(hmmm.... ta mala će mi preoteti posao!!)

Izvor fotografija:
Dio fotografija iz vlastitog albuma
Dio fotografija preuzet sa fb stranice Juicy sokovi i fb stranice Dobra hrana.


P.S. Hvala svim mojim dragim prijateljima i kolegama s posla što su odvojili dio svog vremena i došli me podržati na Juicy radionici na TDH i hvala novinarki Slobodne Dalmacije - Tanji Šimundić Bendić na ovim slovcima u najdražoj mi novini!

4 komentara :

  1. Julija, tu sve fantastično izgleda, počevši od torte (mljac!), ostalih fotografija, pa do tebe i moje imenjakinje! Želim ti puno ovakvih uspješnih projekata i dana kad se osjećaš da se igraš, a u stvari radiš punom parom. Nema druge nego doći do Splita i probati tvoje kreacije. Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Ana na ovako lijepim riječima i hvala na čitanju!! <3
      A kad dodjes u Split- nadam se da ces se javiti i nsvratiti bar na kolace@
      <3

      Izbriši
  2. Ajoj, pa ovo je reklama za Juicy :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi je drago zbog Vas i da je to razlog Vaseg izostanka s bloga, vec sam mislila da nije nesto ruzno... i ja sam daleko od st, ali prvom prilikom kad budem u st svakako cu navratiti na kolac i kavu! Cestitam i sretno! Ali i dalje se nadam da ce blog funkcionirati i da cemo uzivati u Vasim delicijama!!!

    OdgovoriIzbriši